Scénáře
2 - Osgiliath
Terén:
Stůl by měl být plný ruin či jiných terénů. Musí být prostor aby byly schopny projít i modely jako je troll apod.
Deploy:
Hráč za Zlo rozdělí armádu na dvě poloviny. Jedna polovina(kde je generál)je umístěna ve vzdálenosti 6" od středu stolu.Druhá polovina armády příjde svým pohybem na bojiště v pohybové fázi prvního kola (bojovníci mohou útočit i střílet). Avšak za každý model si hráč hodí. Při výsledku 1-3 si hráč vybere z jaké strany modely příjdou. Na 4-6 je umístí protihráč(Musí však s modely pohnout alespoň polovinu jejich pohybu).Hráč za Dobro rozdělí armádu na čtvrtiny. Ty umístí ve fázi deploye v rozích stolu. Modely příjdou svým pohybem na bojiště.
Cíl hry:
Hráč za Zlo nominuje jednoho ze svých hrdinů jako generála. Cílem hry hráče za Dobro je zabít tohoto generála a zredukovat protivníkovu armádu na polovinu.Hráč za Dobro určí jednu stranu stolu. Od 6. kola má tento hráč možnost opustit stůl nominovanou stranou stolu. Modely, které opustí bojiště se nepočítají do ztrát. Cílem hráče za Zlo je zabránit minimálně polovině modelů protivníka opustit stůl. (Tzn. Modely zabít, či donutit k útěku).
Bodování:
Hráč za Zlo:
Velké vítězství - Protivníkovy polovina modelů neopustila bojiště a váš generál přežil.
Malé vítězství - Protivníkovy polovina modelů neopustila stůl, ale váš generál byl zabit nebo byla vaše armáda zredukována na polovinu.
Remíza - Protivníkovy polovina modelů neopustila stůl, ale váš generál byl zabit a vaše armáda zredukována na polovinu.
Hráč za Dobro:
Velké vítězství - Protivníkův generál byl zabit a jeho armáda zredukována na polovinu. A polovina vašich modelů opustila bojiště.
Malé vítězství - Byl zabit protivníkův generál nebo jeho armáda byla zredukována na polovinu. A polovina vašich modelů opustila bojiště.
Remíza - Protivníkův generál byl zabit nebo armáda zredukována na polovinu, ale polovina vašich modelů neopustila bojiště.
2 - POMSTA!
Rozmístění: Oba hráči hodí kostkou. Kdo hodí více, je Útočník a protihráč je Obránce.
Obránce rozmístí své modely do 12" od středu stolu.
Útočník umístí své modely na okraje stolu. Hráč musí mít na každém kraji alespoň jeden model.
Cíl hry: Zabít protivníkovy hrdiny.
Speciální pravidla:
Krvežíznivost!
Toto pravidlo se týká pouze Útočníka. Každý bojovník (mimo Hrdinů a monster s 3+ životy), získá za každý protihráčův model který zabil žeton. Ten ve své bojové fázi odstraní a získá jeden útok navíc.
Ani smrt nás nezastaví!
Toto pravidlo se týká pouze Obránce. Každý bojovník (mimo Hrdinů a monster s 3+ životy) který utrží zranění si hodí kostkou. Při výsledku 6 je zranění vyléčeno.
Konec hry: Když jsou všichni protivníkovi hrdinové zabiti nebo je protivníkova armáda zničena.
Velké vítězství - Protivníkovi hrdinové jsou mrtví či prchli a vaše armáda nebyla zredukována na 50% a přežil alespoň jeden váš hrdina.
Malé vítězství - Protivníkovi hrdinové jsou mrtví či prchli a vaše armáda byla zredukována na 50% a přežil alespoň jeden váš hrdina.
Remíza - Všichni vaši i protivníkovi hrdinové jsou mrtví či uprchli.